Wednesday, December 31, 2014

Hampir 2015 masih mudah terhibur


Sebab dah nak 2015 kan. 





Urmm macam mana nak cakap ni. Aku tak pernah buat benda-benda macam ni sebelum ni. Percayalah. Tak tau macam mana tertekan. Tak tahu! Tak tahu!

Tapi... hahahahahhahaha rasa nak gelak dulu. Sebab macam "pebenda ahh aku dah buat ni." Buat homework maths lagi bagus kot daripada ambik test kelako macam ni.

Tadi aku bukak facebook, nampak ada grammar test. Aku saja cuba. Nak tengok jugak Grammar level aku tahap mana kihkih




Heh *flip tudung* Tak ada lah susah mana. Alamakkkkk poyo gila! Menjadi poyo bukan lah azam untuk tahun 2015. Bukan eh bukan. Bukan azam -- kerana menjadi poyo adalah habit kahkah Kalaulah tak dapat markah penuh, rasanya tak wujud ayat poyo begini.


Ada lagi satu. Sabar sabar. 


Ini lagi kelakar.


 Kalau tak kelakar, tolong gelakkan diri aku sebab perasan je benda ni kelakar.




Alamak deyy, kemon lah kan. Mature? Hahahahaha 13 y/older. Ini bukan tua rupa keh. Tapi... Alahai takkan nak eksplain lagi. Esok dah 2015 kot. Kahkah pe kaitan. Bukan apa kalau eksplain nanti ter-poyo pulak hmm penat lah jadi poyo ni hihehohu


Aku selalu rasa siapa yang ambik test facebook-pekebenda-semua ni mana matang. Contohnya seperti aku Hahahahaha. Lame shahizan lame! Dah 2015 tetapi saya ni mudah terhibur orangnya.




"HAHAHAHA Tak lawak pun sebenarnya. Tapi tak apalah, saya gelak demi akak" 


 Tadi terjumpa gambar dalam folder hm. 3 tahun lepas di Teluk Segadas. 

Dan esok dah 2015.

Cepatnya dah besar.



Ni nak bagitau ni, sempena dah nak masuk 2015, moleklah kalau kita sama-sama rebah malam ni-- Rebah ke sejadah.

Jom sambut tahun baru cara kita (Y)


3 comments:

Ainaa said...

permission nak gambar tu.
lama tak jumpa. Hi. haha

Shahizan Azmi said...

Ainaaaaaaaaa! Hahaha sila sila ^^

akuanakazmi said...

lol