Sunday, April 21, 2013

Sesal kemudian tidak berguna

Pada waktu-waktu kemuncak cenggini, aku rasa sempat lagi ni kalau nak buat satu post (beserta suara latar si bapa suruh anaknya pergi makan) Ehem. Aku rasa penting sebab aku nak bagitau kepada yang sedang membaca ni, ya kau, kau lah. Kepada awak-awak sekalian tolong jangan pelik bila baca entri-entri yang ada gambar ini.

Simbol dilarang masuk

Entah apa silap aku! Tak faham betul! (marah)

ok ok fineee memang silap aku dan aku tau apa yang dah buat. Kalau kita upload gambar dalam blog kan, dia akan ada satu folder dekat picasa. Dan aku ter-de-lete folder tu. Ya aku sendiri yang buat. Sekian terima kasih. (menangis)



Terang-terang memang salah aku. Terkejut juga mula-mula bila tengok jadi macam ni. Eh faham tak? Kalau tak faham apa aku bebelkan ni tolong buat-buat faham. Aku tengah sedih ni. Sob sob sampai berair hidung. K tipu. Sebenarnya tengah selesema.

Jadi hasil atas tindakan aku, segala gambar dalam blog ni akan muncul simbol 'dilarang masuk' yang berwarna kelabu. Huwaaa huwaaa. Kini sedarlah gua bahawa terlajak perahu juga tidak boleh diundur.

Maka tindakan seterusnya, aku cuba baiki entri lama sedikit demi sedikit. Dari masa ke masa. Bila ada waktu terluang. Emmm after spm mungkin. Wahaha. setakat ni aku baru betulkan sampai bulan Ogos 2012 punya entri. Yang paling sakit entri pasal Teluk Segadas. BANYAK GILA GAMBAR!

Mujur kebanyakan gambar yang aku upload masih ada dalam komputer.


Alang-alang dah menaip ni, saja nak kasi tau.
pagi tadi bangun awal kupas ikan bilis, buang tahi apa semua. Buat sambal ikan bilis. Ya aku suka pedas. Kepada bakal suami, saya harap awak makan pedas. Kalau tak boleh makan pedas......... MASAK SENDIRI!



HAHAHAHA OK GURAU JE! JANGAN RISAU SAYA MASAK OK!

ok bai nak makan. Bapak aku dah berapa kali panggil.

3 comments:

  1. eeee.. gatal nak fikir pasal bakal suami.. g belajar lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeee shafiqa ewww please ahh orang main-main je -_- puihhh

      Delete
  2. saya makan pedas

    ReplyDelete

Have you said Alhamdulillah today?